Downloads

Erweitere/Schliesse alle

118 thoughts on “Downloads

  1. Super Dokus 😀
    perfekt wenn man in letzter sekunde was sucht.
    Leider kann ich denn M306 nicht wirklich gebrauchen,
    da steht nichts drin, was wir gelernt haben.
    Für M139 und M112 gibts leider keine Dukus.

    Gruss
    d0d!707

    • Danke. Toll, dass das jemand gebrauchen kann 😉

      Gehst Du in Sursee in die Berufsschule?

      Ich machte meine Lehre in der Fachrichtung Systemtechnik und deshalb hatte ich das Modul 139 “Anwenderschulung planen und durchführen” nicht.

      Im Modul 112 machten wir nicht sehr viel. Hauptsächlich haben wir uns mit dem Datenbankmodell eines Ticketsystems befasst. Das einzige, was produziert wurde, war eine Präsentation. Diese habe ich nun hochgeladen: Prozessmanagement_im_UHD.pdf

      Grz
      Emanuel / Mänu

  2. Geili Sach das ganze! Vom M316 existiert kei Zämmefassig, wär ganz genial wenn det au no öpis ome wär!

    Gruuz vom ne bbzw Schüler 😉

    • M316 hano ned soo tolls… Nome es paa reinzelni Sache. Ech luege bi Glägeheit mal, was sech det druus lat la mache.

      Vöu Gschpass a dere Schuel! Und: Grüezi! 😉 (this is no not4you or just4us! ← wenn du eine vo dene bisch… ^^)

  3. Hallo 🙂
    vell geili Zämefassige 🙂
    aber hesch du echt no eini vo M318 ? wär supergenial…

    Danke scho im Vorrus 😉

  4. Aaah viele dank, ond wedermol eschen prüefig grettet, dankem Emanuel Duss 😀

    Ech glaube mer döfet dini unterlage bemene bestimmte Lehrer ned bruche wels ehm peinlech esch dasen Schüeler 1000 mol besseri Erklärige fendet als är *kopfschüttel*

    Heil dem Chao!

    • Hey Lemeper!

      Thx 1k! Das ghööri natüürlech immer weder gern! ^^ Toll dasmer die Unterlage au jetzt no cha bruuche, obwohl ich scho us de Lehr bin…

      Du tönschmer sympathisch! → 5x Hail Eris! All Hail Discordia!

      Grz
      Mänu

    • Merci Merci.

      Was isch am M104 ned optimal? A dere Zämefassig hani selber no fröid und bruuche die abb und zue für mini MySQL-Arbeite…

      Bi offe für alles! 😉

  5. sali, ech be grad zmetzt im 3 plus vor de pröfige ond ha bemerkt das s modul 4 ide wertschaft ned vorhande esch…plötzlech heissts hier gehts weiter. Was hed das ufsech 😀

    aber sösch super sach das do.

    lg

    • Hey!

      Das hei mier so wiit ech weiss gar nie fertig döre gnoh. Drom isch das au ned zämegfasst. das duet mer leid.

      schön, dases schöscht chasch bruuche mis züügs hier. merci.

      lg
      Mänu

  6. Gueti Site, hani vor allem im erschte Lehrjahr chönne bruuche, di beschte Zämefassige vo mir us gseh… Deu Lehrer blibe lieber uf ihrne alte Ungerlage hocke ;P

    Merci =D

    • Merci vöu mal! Und au d Lehrer döis nome zämekopiere und ned selber erfinde… (emu oft, sehr oft → Vorallem de mit de komische Folie 😉 )

  7. Hi Emanuel 🙂

    merci nomol för üchi helf..
    Zämmefassige chammer emmer bruche 😉

    liebe gruess

  8. Hali Halo!

    Supe Zämefassige, hanmer letschti erlaubt s 117 z nä.
    Leider het de Herr Kempf am Stoff verbiegfrogt, dorom i dem Test ned lohnenswärt, wobie i mer chönnt vorstelle dassi bimene andere Lehrer perfekt isetzbar wär.

    Zum Thema alts Schuelmaterial:
    WEP, MAC-Filter, Koax-Kabel ond WINS, vo dem chönne d Kempf Schüeler au es Liedli senge!

    LG

  9. hey 😉
    si geili zämefassige imfall, heimer scho paar mal ghulfe.

    ei frag hani aber: hesch du s m225 au gha? das macht üsere klass grad bitz grindweh… 😉 du versteisch sicher uf was ich use will 😛

    lg

  10. perfekt wemmo gad ide modulprüefigsvorbereitige steckt, grosse dank 😀

    Hesch echt eventuell na was für M100(Daten charakterisieren und auswerten) sowie M302(Fortgeschrittene Funktionen von Office Werkzeugen nützen)?

    Gruess usm schöne St.Galle

  11. btw: das mit em nöd viel gschides mache im M302 schiint e schwiizwiiti chrankheit z’iiih 😀

  12. Ich gang id Benedict Luzern. Kolleg vo mir isch au ide Bruefschuel Sursee (Informatik natürlii).

    127 ISCH SUPPER!!
    114 fehle extrem viel sache z.B. witeri Codes, Logikbaustei und verschlüsselige hesch kli pennt xD

    • Hey Benedict-Schüeler 😉

      Logikbaustei isch nömme ide Hanoks. Und mier möche vellecht ned immer z gliiche wie ier Benediktler. Gschlafe hani aber secher ned, vellecht hettmi aber weder ergend es RFC abglänkt :D.

      GRZ
      Mänu

  13. Emanuel Duss, ech kenne dech zwor ned, du mech ou ned, aber do du mech stilsecher dor d Zwöschepröfig brocht hesch, wersch du, oder besser gseid dini geniale Zämefassige, mech ou dor d LAP brenge.

    Ech danke der im Name vo üsere Klass vom BBZW

    • Ney Nyan 😉

      Ech kenne dech au ned Nyan (nome als Regebogechatz). Freutmi, dass di “dör Zwöschepröfig bronge” ha. Chamemr das ergendwie ned so bildlich vorstelle, aber schön. ^^

      Vöu Erfolg ade LAP Pröffig! System oder Appli?

      Seisch de Klass mal e Gruess (4. Lehrjahr nun?)!

      grz
      Mänu (aka Emanuel Duss)

  14. Hey Emanuel

    Im Name vo allne 2. Lehrjahr Informatik Lehrling derf ich dir ganz herzlich danke!
    Au im Jahr 2012 helfsch du unmenge vo Lehrling durch t Zwüscheprüeffige z’cho!
    Met dine Zämefassige hed mer en werklich geordneti Basis und chan met paar änderige schnell en rechtig gueti zämefassig erstelle!
    Du rettisch mer soooooooooooooo de arsch imfall!

    You are jut great! Dankedanke danke!

    • Hey Roke

      Chasch dene e Gruess usrichte 😉 Freutmi, dasi euch dör Zwöschepröffig helfe. Scho chli komisch, ech ha mini Lehr scho sit bald 3 Jahr abgschlosse, aber die Zämefassige funktioniere immer no. IT never change?

      Schön, wennder de Arsch rette 😉 Hesch de Flattr-Button gseh? De isch ned nome zum aluege dah.

      kTHX und bitte.

      lg
      Emanuel

  15. Ehjj
    mercii hilft sehr bim verstoh. Vorallem wenn no zsurssi im 1. Lehrjahr besch 😀

    Gruss …..

  16. Super SQL Zusammenfassung! Werde diese für meine AFK im Frühling brauchen! Danke und Gruss
    Hans Maulwurf

  17. Zu dim persönliche rückblick vom M146 hani chli müese schmuntzle.. Naja uf jefall isches immer no gliich 🙂

    Die cheibe gibb suckt!

  18. Danke vil vil mal Mänu !
    Mega froh gsi die eint oder anderi Doku hie no chönne zfinde !
    Thanks 🙂

  19. Super Dokus !
    Ds 304 hesch super gmacht ;D
    Witer so !

    [316 wäri oh no geil ;)]

    Grz Dominic

  20. Heii Emanuel,
    Ig bi e rise fan vo dire Site!
    I bi gad ir Lehr zum angehende Informatiker ir GIBB Bern -.-
    I ha z’haube Jahr scho dürre
    Chasch du mir irgendwelche wichtige bzw. nützlechi Infos zu de LAP’s schike?

    Gruess Dani

    • Hey Dani

      Hehe, merci 🙂

      E guete Tipp isch: Wennd e Zämefassig schriibsch, lehrsch d Sache z verstah und hesch aue Stoff kompakt binenand. Oder was meinsch mit wichtigi / nützlichi Infos zor LAP?

      Gruess
      Emanuel

  21. Immer wieder froh um dini Zemefassige zum Vergliche was mo wie wo no fehlt bzw besser mache chönd(M141).

    Merci vielmol !

  22. Ciau Emanuel.
    I bi mir sicher dass du no ganz viu nützlechi Informatione bzw. gueti Spicker zu de teste hesch.
    I wäre würklech froh faus du mir mau es paar spickers chönntsch schike, wou is irgendwie nid anebringe gueti spicker zmache.
    Fausses nötig wär würdi di ou Donate.

    Gruess Dani

    • Hey Daniel

      Di Sache wo guet und nötlech si, si bereits online. Schöscht wössti ned, wasi no chönnt gäh. Gits was bestimmts?

      Uf jede Fall: Machder e Flattr Account!

      Gruess
      Emanuel

      • Ciau Emmanuel,
        Wassi meine isch: Me darf ja praktisch bi jedem Test e Spicker ha, u faus die nö hättisch de wäri würklech happy.

        Gruess

        • Aha. Ja aues wichtige isch ide Zämefassig inne, chasch ja di jewilige Site mitnäh oder selber eini us dene Zämefassige herstelle. Mini Spicks hani grad ned zor Hand, isch aber genau zgliiche wi ide Zämefassige inne steit (ech ha das ned zwöimau zämegfasst :)).

          • Okei Danke!
            I probieres ize de mau us
            I ha ir nöchste Lektion gad 114 Test u i bi am arsch.
            Ke plan mit däm ganze schissdräck…

          • Bitte.

            Bi 114 chonntmer nor no grad PGP Verschlösslig, Diffie-Hellman Schlössuustuusch und ZIP Komprimierig i senn. Das hani es super Modul gfonde!

            Bitte chli aständiger da!

  23. Hey Emanuel

    En frog, wie hesch du das Gschaft s’Modul 121 z’Lehre… Komplizierti Sach chani dezue nome säge…

    Gruess Strolch

    • Hey Strolch

      Isch secher ned eifach gse, aber eifach d Üebige mache und nafräge wennd öppis ned tscheggsch (vellecht ned de Lehrer, sondern öpper wosder no andersch cha erkläre).

      Gruess und vöu Erfoug 🙂
      Emanuel

  24. Hey deine Dokus sind Super,Danke..!! 🙂
    Leider kann ich denn M143 (Backup- und Restore-Systeme implementieren) nicht gefunden.
    gibts leider keine Dukus für das?

    Danke und Gruess
    Roney

  25. Hattest du kein Betriebsbuchhaltung Modul in unserem Stundenplan heisst dies “Kostenrechnung Unternehmung” gehabt?
    Vielleicht habe ich auch was übersehen.

    P.S. ich hab gesehen, dass im Teil W U R ein wenig Betriebsbuchhaltung drin ist.

    Gruss Flo

  26. Heyho.

    Wollt mal fragen wo du deine Ausbildung gemacht hast.
    Und…Sagt dir der Name “██████████████ ███████” etwas?

    Ich wunder mich nur weil, vieles was ich lerne 1:1 in deinen Zusammenfassungen drinn ist. 🙂

    Freundliche Grüsse
    Sorata

    Edit: Name musste aufgrund einer Nachfrage entfernt werden 🙂

  27. #hobbylos

    Ei aute, hesch du eigentlich nix bessers z tüe gha aues de ganz scheiss ufezlade ??

    Es isch ja nid so das d spicker uf aues o no vou scheisse si.. #chamenidbruche #unnötig

  28. Hast du per Zufall auch etwas zum Modul 143? Und nimmt man im Modul 300 nicht so viel durch oder weshalb ist deine Zusammenfassung über dieses Modul so kurz?

    Danke im Voraus

  29. ty m8

    ─────────▄──────────────▄
    ────────▌▒█───────────▄▀▒▌
    ────────▌▒▒▀▄───────▄▀▒▒▒▐
    ───────▐▄▀▒▒▀▀▀▀▄▄▄▀▒▒▒▒▒▐
    ─────▄▄▀▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▄█▒▐
    ───▄▀▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀██▀▒▌
    ──▐▒▒▒▄▄▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀▄▒▒▌
    ──▌▒▒▐▄█▀▒▒▒▒▄▀█▄▒▒▒▒▒▒▒█▒▐
    ─▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▌██▀▒▒▒▒▒▒▒▒▀▄▌
    ─▌▒▀▄██▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▌
    ─▌▀▐▄█▄█▌▄▒▀▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▐
    ▐▒▀▐▀▐▀▒▒▄▄▒▄▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒▌
    ▐▒▒▒▀▀▄▄▒▒▒▄▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▐
    ─▌▒▒▒▒▒▒▀▀▀▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▌
    ─▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▐
    ──▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▒▒▒▒▌
    ────▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▄▀▒▒▒▒▄▀
    ───▐▀▒▀▄▄▄▄▄▄▀▀▀▒▒▒▒▒▄▄▀
    ──▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀▀
    ────────────────────────────────────────────
    ──much wow! very skilled! so impressed!─────
    ────────────────────────────────────────────

    • ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
      ░░░░░░░██████╗░███████╗██████╗░░
      ░░██╗░░██╔══██╗██╔════╝██╔══██╗░
      ██████╗██████╔╝█████╗░░██████╔╝░
      ╚═██╔═╝██╔══██╗██╔══╝░░██╔═══╝░░
      ░░╚═╝░░██║░░██║███████╗██║░░░░░░
      ░░░░░░░╚═╝░░╚═╝╚══════╝╚═╝░░░░░░
      ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *